.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, August 23, 2006

PEJABAT KU YANG SEMANGAT KEMERDEKAAN

Sempena nak sambuat KEMERDEKAAN yang ke 49 tahun nie...UPM telah membuat pertandingan jalur gemilang di setiap jabatan...0pis aku p0n tidak terkecuali untuk menyertai pertandingan tersebut...Tgk je lah gambar yang aku sertakan nnt..Dah jd mcm langsir lak aku tgk bendera nie...Bila masuk jer 0pis kena lalui bendera2 nie...Nie budak laki 0pis aku punye idea lah...Aku tgk p0n naik penin kepala...Tapi layan je lah kan...sbb aku p0n x der bagi idea mcmmn nak hias 0pis nie!

Nie pintu nak masuk ke 0pis aku...semangat MERDEKA nie!


Bunting KEMERDEKAAN KE 49 disediakan oleh UPM


Begitu banyak bendera yg di gantung....

Pemandangan drpd tempat duduk aku...penin sehh aku tgk!

No comments: