.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Belajar Pakai Kain Batik...

Monday, May 24, 2010

Belajar Pakai Kain Batik...


Kelakar giler dan mmg x boleh blahh sbb kena belajar kain batik. Aku mmg dr dulu dari zaman remaja, anak dara, dewasa dan nak menjadi mama nie mmg aku tak pandai nak pakai kain batik. Entahlah aku mmg x suke nak pakai kain batik. Mak abah aku dari dulu duk bising ngan aku, sbb tak nak belajar pakai batik.. dan sekarang padan muke aku sendiri, sbb kena belajar pakai coz nanti bersalin kat hospital, mana boleh pakai seluar kena pakai kain batikkan.. Seksa sehh aku nak melipat kain batik tu...

Dalam kepale otak dah pk, nak jahit kain batik tu buat kain, ade getah x payah susah² nak lipat tapi apakan daya, mak aku sudah jahit kain itu, so aku kena belajar lipat kain batik aku! Hubby aku duk gelakkan aku tgk cara aku pakai kain batik, siap kata "dah mcm minah indon"! sungguh hampehh! Tak apelah disbbkan nak bersalin jer nie, aku kena pakai kain batik... terpaksekan diri untuk belajar ok!!

tapi terus terang aku cakap mmg aku tak boleh blahhh pakai kain batik!! sungguh merimaskan! huhuhuu...

3 comments:

alang said...
This comment has been removed by the author.
elly @ suely said...

kat hosp mane pkai kain batik la, ade bju hosp tp ngan kain gak la ekeke...

h0ney said...

oohh ye ker? tp kena bawa gak lah... nk blk hospital kena pakai kain la... mn leh pakai seluar mek!