.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, September 25, 2006

Alhamdulillah dah masuk 2 hari kite menjalani ibadah puasa...Semalam duduk umah jer...Pas2 kemas bilik sbb ade budak baru nak masuk! Kebetulan dia nak bilik s0rang, jd barang aku yg kat bilik kosong tu aku angkat la, kemas...Penat gak angkat n kemas di dalam bulan p0se nie...Sekarang aku duduk bilik sorang..Jd x der sape nak ganggu aku..Aku nak tid0 p0n senang!

Semalam gi pasar ramadhan kat seri serdang...Ramainya umat! Buat aku penin kepale jer...Nak beli makanan p0n susah! Harga makanan p0n naik! Amb0i di bulan p0se nie pandai di0rang nak naikkan harga yek..Kalu minta RM2 hinggit tu sikitnye...Sabar je lah...

Masa berbuka rasa mcm sebak jer...Aku teringat kat famili aku kat kg. Mesti meriah time berbuka nie...Berbuka beramai...Aku rindu dengan masakan mak aku...Sedih lak terkenang mak abah dan adik-adik... Masa duduk ngan famili x yah penin kepala nak beli makanan nak masak ape! Sbb semua mak yg sediakan..Aku dengan adik cume tukang m'hidang mknan, pas2 kemas basuh pinggan...Bile makan reramai nie buat aku berselera nak makan..

Petang nie, aku terpaksa berbuka sorang-sorang! Mesti aku sedih..Kalu ade kakak-kakak kat umah tu x ape la..Tp diorg bz lak, balik keje lambat! Aku lah kena makan sorang-sorang!huhuhuhuuu! Sedih lak...Sape yg sudi nak berbuka bersama ngan aku nnt???


Catatan Buat Bulan : Walaupun hati di kala nie terase sedih dan terkilan ape yg terjadi, tp aku harap dia x akan salah faham pada aku..Dan masih menerima aku sebagai kawan...

No comments: