.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, October 17, 2006


Photobucket - Video and Image Hosting



SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITI

Lagi bape hari lagi kite akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Rase tak sabar nak balik beraye di kg. Aku akan balik kg, pagi jumaat nie dan aku bercuti raye sampai 31 hb nie!Saje je aku cuti lama, nak lepak di kg. Sape yang nak beraye ke umah aku, leh la c0ntact aku...

Sempena nak sambut lebaran yg akan menjelma nie, aku ingin meminta maaf kepada semua kawan bl0g aku, acai, elly,kak kasih, kak retna, shaii, kak meera, sis h0ney, kak aida,kak mie, abg zam, my br0 spiral, my br0 p0kcik madi,kak niz, fysal, dan semua la yg mengenali diri h0ney nie.h0ney nak minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki jika selama kita berkawan nie, h0ney ade terkasar, tersinggung perasaan k0wang ker, dan segala perbuatan yang tidak disengajakan la, harap di maafkan la yek...h0ney hanya manusia biase yg tak lepas drpd membuat ke silapan. sem0ga di hari mulia nnt k0wang berbahagia di samping famili serta yang tersayang yek....

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin...

No comments: