.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, December 04, 2006

Bengang! Tensen!!

Aku bengang sangat ngan pr0t0n...janji mcm keling! lidah bercabang!! Aku masa beli kete tu dia janji aku dapat voucher minyak rm400 tp smpi skrg habuk x der! aku banyak kali minta tapi kata tunggu! tunggu! tunggu! sedangkan 0rg lain dh dpt aku nie x dpt lagi...dah bape bulan dh nie!

Yang jual kete ngan aku tu, dia janji nak bayarkan duit minyak tu, tp ckp je lebih x der gak! aku dah naik malu nak call dia jer! janji hanya tinggal janji jer! ape masalah mereka sebenarnye nie! aku bengang betoi la... aku mmg x puas ati sesangat! sbb ade 0rg tu dia beli gen2 dpt voucher rm2000 minyak! cepat lak dia dpt! sedangkan aku yg hanya rm400 smpi skrg nie x dpt2! uhhhhhuu!! ape citer!! aku dh x tau nk buat ape lagi...bengang sesangat2!!!

No comments: