.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Siapa Aku???

Thursday, April 10, 2008

Siapa Aku???


Aku telah di tag oleh Kak Eriy yang tersayang mengenai 8 fakta tentang diri aku.... So dibawah ini aku senarai 8 fakta tentang diri aku yang sebenar...

* Aku sebenarnya seorang yang peramah, periang, suke ketawa dan suke menyakat
org.Serta member aku kata, aku seorang mulut bising... Aku juga suka membebel
sebenarnya, terutama pada benda yang aku tak berkenaan dan aku tak suka! Mmg
cepatlah aku membebel....


* Kalu nak tau aku seorang yang pendendam dan suke memendam... Sukar nak meluahkan ape yang aku pendamkan dalam hati kepada org lain.


* Aku cepat marah bila ade sesuatu yang aku tak suke atau org buat aku marah. Bila aku marah atau ada masalah aku diam jer dan aku boleh tak bercakap ngan orang lain. Perangai aku nie pon bos aku tau!! huhuhuu!!

* Aku juga tak suke orang memaksa aku buat sesuatu yang aku tak suka! Aku suka buat apa yang aku nak!! Bila aku tak suke benda tu orang pakse aku buat mmg aku bengang!! Alamat mmg kena marahlah orang tu ngan aku!!

* Aku rase dalam keluarga aku dan adik beradik aku, aku jer sorang yang mmg tak pandai pakai kain batik. Huhuhuhuuu! Aku dah pernah try pakai tp asyik2 terlucut jer! Hahahaha! Mmg aku tak akan pakai jika ia menyusahkan aku!!

* Aku juga boleh jadi pendengar setia kepada kawan2 aku yang mmg mengalami masalah! Aku selalu dijadikan tempat rujukan, tempat mengadu rakan2 aku! Jika diorg ada masalah diorang mesti akan cari aku!!

* Aku suka org dengar cakap aku, tp aku tak suke dengar cakap org! Sbb aku suka buat apa yang aku suka!! Heeheee!

* Aku juga seorang yang boleh didalam kategori pemalas!!Heeheee!

* Dan orang kata aku nie ego serta hati kering!! (aku pon tak pasti) maybelah kot!! hehehehhe!

Itu jer lah kot pasal diri aku.... Yang selebihnya biarlah org yang mengenali aku sahaja tau siapa sebenarnya aku.... Oleh itu aku nak sebarkan emel ini kepada Kak Carneyz, Cici, Kak Retna, Fysal dan juga Sis H0ney...

5 comments:

Dumuro said...

See Please Here

nieja said...

ala..sket mata la nak bace n3 honey..
hehe..

aria ayumi said...

eheh. ego ni kadang penting gak, tapi ikut keadaan ah :D

iEn said...

aku pong xpandai pakai kain batik.. cemana depa ikat2 hah? aku tau ikat kain semayang tu reti laa wkeekekeke

Guhn said...

See Please Here