.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Kerja Oh Kerja!

Monday, July 30, 2012

Kerja Oh Kerja!

Salam ramadhan semua.... Alhamdulillah dah 10 hari kita menjalani ibadah pose... kome ade yg dh ponteng ker?? Yg laki tu jgnlah dok ponteng pulak yer... pompuan dia ponteng ade sebab... hehehee....

Tajuk aku hari ini kerja... Ada ape dengan kerja?? huhuuu.... Aku nie kerja entah lah kekadang2 tu aku tak puas hati gak lah bukan tak puas hati ngan kerja aku nie tapi ngan bos aku. Memacamlah dia suruh aku buat... Ok ada benda yang aku boleh accept ok la sbb benda yang aku belajar itu boleh menyenangkan diri aku tapi ada benda2 yang aku rase mcm why aku kena buat??? why?? why??? Aku tgk member opis lain ok jer x der pulak la kena buat mcm aku kena buat. Yang aku menyampah buat FTE... what the fish???? Aragghhhh.... Kowang tau ker ape itu FTE? FTE ini aku pon x tau ape kejadahnye yang aku tau diorg buat benda nie nak tgk kowang buat sesuatu kerja itu berapa masa yang kowang ambil.. 3 minit ker 5 minit ker atau 1 jam. 

Sebenarnya diorang suruh buat benda mcm nie sbb nak kurangkan pekerja di gomen nie. Mcm aku mmg kerja tu x payah lah cakap sekarang nie dah kena ambil alih stor.... OH VERY2 MULTITASKING aku nie! Lelagilah bila ko dapat bos yang cerewet of course kowang pon rasa mcm nk hempuk jer kepala dia kan! Nasib bulan pose banyakkan bersabar je la... Bos aku mmg cerewet kekadang aku naik rimas tapi kita nie kuli bile dia suruh nak tak nak kena la buatkan. FTE boleh buat kowang kerja mcm robot! Aku pon x tau adakah disemua gomen berjalan FTE ini atau hanya kat tempat aku jer?? atau pon aku sorang jer yang buat???  

Oklah sebab pose nie kena banyakkan bersabar je la... dah bos suruh buat kita buat je lah w/pon ade rase tak puas hati bila ada kawan2 tak ade pon duk kecoh buat pon... 

Woit radio dah keluar lagu raya lah oiii... x der feel lagi nak dengar lagu raya nie... lama lagi nak raya nie!! 2 minggu nak raya ker ok la jugak kan ini pose baru seminggu.... layankan je la.... smile dihari isnin... 

No comments: