.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, November 27, 2006

Hari nie kat opis tinggal 2 0rg jer...Yg lain semuanya cuti..bos aku pon cuti, itu sudah bagus bebas siutt! Tengahari tadi gi kajang ade kakak tu buat 0pen h0use, sedapnye mkn..ade udang sambal petai, daging masak black paper, bihun sup, memcm la akak tu masak..Sedap dan kenyang!

Petang nie aku balik kg, sbb es0k adik aku bersunat! Aku kena balik kg, sbb abah aku x der kereta nak bawa adik aku gi hospital, s0 aku kena balik la...Adik aku p0n bising nnt aku x balik..Aku balik pas balik keje nie...Es0k cuti! Yahuuuu!! besnye kalu cuti memanjangkan...

Semalam cuti aku gi jejalan kat 0ne Utama..Bf aku belanja aku beli baju..Suka aku!! Hadiah besday aku yg terlewat...X ape la..Sbb aku pilih sendiri, 2 pasang baju lagi!NAk beli kasut, aku baru jer beli kongsi ngan member aku beli..sbb buy 1 free 1..

Doakan la aku selamat pergi dan balik drpd kg nie...X sabar nak balik nie!!

No comments: