.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, November 16, 2006

Makan Lagi

Pagi nie ade jamuan hari raya UPM lak...makan lagi...Nie baru balik drpd makan! Memcm ade...sbb setiap PTJ ade gerai dan mereka kena sediakan makanan....Ade pizza,soto,bihun sup nasi beriani...meriah ngan makanan! Kenyang giler aku makan nie...Semua sedap2...gerai yg paling laku gerai pembangunan sbb dia buat kambing panggang ramai tetamu yg dtg nk mkn kambing panggang! Nasib baik aku x mkn kambing..

Ramai la member2 dr PTJ lain aku jupe! Penat nie x hilang lagi...Bila perut dah kenyang mata p0n mengantuk! Sbb mlm td aku x leh tid0...aku tid0 ayam, kul 5.30 aku bangun leh tgk tv, pas2 g0s0k baju...Tggu azan aku mandi dan s0lat...Nie dh makan nie mengantuk lak...

Raya nie mmg musim makan free la...jimat duit..huhuhuhuuu!

No comments: