.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, October 04, 2007




Assalamualaikum semua member blogger yang aku mengenali diri aku atau pon tidak.. Lagi 8 hari kite nak menyambut Hari Raya Aidilfitri. Oleh itu, aku ingin memohon maaf kepada member blogger semua yang mengenali aku atau pon tidak. Manalah tahu selama kite berkawan nie, mahu pon aku sengaja menyinggung atau tersinggung perasaan kowang semua, aku mohon ampun maaf. Semoga dihari lebaran yang akan menjelang tidak lama lagi kowang akan berbahagia disamping keluarga dan famili tersayang. Makan kuih raye, lemang, ketupat ker ape ingatlah kat aku yek! Sape yg nak beraye rumah aku di Sabak Bernam boleh la dtg beraye, terlebih dahulu call lah aku dulu. Takut aku tak der kat umah pulak. Oklah Selamat Menyambut Hari Lebaran.

15 comments:

pu3nemo said...

selamat hari kat ko jugak..
p/s: nk duit ry lh tk??eheheh

h0ney said...

selamat hari raya gak...
ko dh besar mn ade duit raye :-P

TokNabe said...

~ Selamat Hari Raya Aidilfitri ~

.::{ uMIe }::. said...

SELAMAT HARI RAYA HONEY...
Maaf jika ada salah silap atau terlanjur kata.. :)
Baju raya dah siap ke? tunjuk ar kat umie :D sure cantekk..

Noushy Syah said...

Eid mUbarak..tangan dihulur maaf dipinta.Have a blessed Eid.

h0ney said...

tok nabe : selamat hari raye tok.

umie : selamat hari raya umie.. h0ney p0n minta maaf jika selama kite berkenalan nie ade terlanjur kata nak menyinggung perasaan umie.. raye dtg la umah :D baju raye pon x der umie..

noush syah : h0ney p0n mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat n0ush n syah!

.::{ uMIe }::. said...

Alahai, takde baju raya ke? takpe la.. dulu2 umie pun pernah takder baju raya.. hehe tahun nie baju raya kaler hijau & satu lagi warna putih + bunga ros pink.. pepon, umie ucapkan SELAMAT HARI RAYA la ek.. honey takde wat salah dgn umie pun.. kalo ada pun, awal2 lagik umie akan maafkan..

iEn said...

slmt hari raya garl honey.. makan keputat nanti ingat kat aku taw ahuahaua

kasawari7 said...

Honey,

Di penghujung Ramadhan ini, Kasawari7 ini mengucapkan

SELAMAT TINGGAL RAMADHAN...
Ucapan Selamat Tinggal Ramadhan dengan penuh terharu dan berdoa semoga dipertemukan sekali lagi di Ramadhan yang akan datang..

DAN

SALAM AIDILFITRI.. HARI KEMENANGAN..

Hari kemenangan umat Islam selepas sebulan berpuasa memerangi nafsu makan dan minum serta menghindar daripada melakukan perkara yang boleh mengganggu pahala puasa.

"Ikhlaskan hati mohon kemaafan
Leburlah dosa di tapak tangan
Lupakan segala silap dan salah
Insan bersatu membina ummah"

h0ney said...

umie : warna putih pink mcm kain yg h0ney beli la bebaru nie... so 4 pasang kain sepatutnye buat raye x terbuat so tggu raye haji la... huhuhuhuu! sem0ga umie berbahagia di hari raye nnt.

ien : selamat hari raye ien... jika ada salah silap maafkan la yek!

kasawari : selamat hari raya maaf zahir & batin

iEn said...

taaau laaa.. asyik umah ungu ajoorr.. bile nak tukor warne maroon lak kekeekek!!

h0ney said...

hehehhe pas nie aku nak tuko umah pink la...hehhee!

h0ney said...

hehehhe pas nie aku nak tuko umah pink la...hehhee!

f.a.i.z.z.a.h said...

Selamat hari raya hani..
Maaf atas segala kesalahan.
* Jemputah dtg rumah.
* Berhati2 bila memandu.

iEn said...

Salam Aidilfitri untuk kali keberapa ntah le hahahaa.. jaga diri lek lok.. teman nak balek kampong esok sudaaa hauhauaha..