.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, November 08, 2007



Hermmm hari nie kena keje nak settlekan keje yg tak siap nie... Setiap hari menghadap kertas yang banyak naik bosan aku.... Tapi nak buat mcmmn dh itu keje aku nak tak nak bosan ker idak aku kena siapkan untuk dihantarkan kepada ahli Pengurusan Universiti besok... Ada org komen keje aku, dia kata " kalu dia duduk kat tempat aku tentu dia bosan dan fade up..." Aku lak nak tak nak aku kena buat.... Kekdg tu aku cepat angin adalah yg dah penah kena marah ngan aku.... Ialah diorg pon tak pernah pikir keje aku mcmmn.... Kalu angin aku tak elok hari tu mesti ade jer yang kena marah.... Kesian... Bukan aku marah tengking nnt ade lak yang report ngan Datuk VC... Tak pasal2 aku kena tukor.... Ape pon w/pon kekdg bosan ngan keje aku nie tapi aku suke.... W/pon aku streess!! cool myspace layouts

4 comments:

e-zul said...

takpe kak,

bile kite keje kuat, kite stress,

dan bile kite stress, kite kene la sabar,.

dan bile kite sabar, ujung bulan dapat duit,

dan bile kite dapat duit. KITA HAPPY LA!.

bile kite happy, ble la blanje syer makan KFC. yes! msti besh.

h0ney said...

alah setakat kfc ok jer... jom lah :P

TokNabe said...

emm...stress sebenarnya boleh meningkatkan kualiti kerja, jika kena stress yang betul. Hehehe...ajak tok sekali pi KFC.

h0ney said...

nasihat tok tu mcm bes jer tp ade udang sebalik batu :P