.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, December 13, 2007


Sudah lama rasenye aku tak up date bl0g... entah kenape aku terase malas sgt nak up date.. maybe tak der cerita menarik untuk ku c0retkan di sini... Dlm bulan ini begitu banyak dugaan yang ku alamai... Melawan perasaan yg terguris, yg terpinggir, yang terasa hati... Tp alhamdulillah aku dpt hadapinye dengan bantuan mereka yang begitu perihatin ke atas diri aku... Terima kasih bebanyak di atas nasihat k0wang pada diri ku... Terutama sekali pada Kak Zah....

Ialah maybe aku belum matang untuk menghadapi keadaan konflik aku. Ialah kekdg bile kite tengah marah atau sedih kita tidak dapat berfikir secara rasi0nal dan diketika itu lah kite memerlukan ses0rang untuk mendengar luahan hati kita, supaya kita dapat sedikit kekuatan dan ketabahan. Disamping itu kita juga tau dalam k0nflik yang terjadi ada juga salah diri sendiri, dan aku cuba memperbaikinya...Tahun depan dah masuk 2008, dan taun nie ape yg ku impikan tak tertunai, maybe insya-allah tahun depan... D0akan lah impian ku itu tertunai... Amin...

9 comments:

mUaDZam ShaH said...

fuhh!! tak abish2 gik berfalsampah cinta..kawen jer lahhh..settle problemm..tak gik yg nk guris2 hati bagai sembilu di kalbu yg pilu itu..!! ekekek!!

topek said...

betul tu kak, kadang2 tgh kite tencen, kite x dapat nak berfikir secara rasional dan kite memerlukan kawan untuk berkongsi msalah. kadang2 kita jugak tersilap pilih kawan yang kite ceritakan msalah kita padanya. lalu menjadi buah mulut orang. kan tu susah. ape2 pun semoga tenang menghadapi dugaan. :D

h0ney said...

abg zam : tau la abg zam nak kawen :p

topek : thanks dik

iEn said...

xpalaa xdpt pi haji tahun niee.. tahun depan leh pi lagi wakakaka

Kasawari said...

ujian dan dugaan tu untuk memperkasakan lagi keazaman akan datang.. jangan mudah putus asa.. Insya Allah.. keinginan dan hajat akan tercapai.. Aminn.

h0ney said...

ien : j0m kite gi haji sesama :P

kasawari ; itu la taun depan kena berusaha dengan kuat lagi..Thanks Yek!

iEn said...

jom2.. tp duit?? wakakakaka

topek said...

jgn tencen2 lagi tau kak... happy selalu. kikiki.. :D

h0ney said...

ien : kite kumpul la :P

t0pek : alhamdulillah akak ok dh.. thanks dik!