.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Carita Aku

Friday, January 18, 2008

Carita Aku

Hari tu aku gi KLIA sbb ade meeting pengurusan di sana then aku kena jd secretariat. Mata dah mengantuk menunggu meeting habeh pukul 12 mlm. Dan driver yang bawa aku itu pulak buat hal, aku mmg bengang ngan dia. Dia mmg dah tau dia bertugas bawa aku, then ade lak yang dengki (aku tau dia mmg dengki ngan aku dan bengang ngan aku) dia arahkah si driver nie balik buat kerja. Kerja ape dia buat 9.00 mlm??? Dan ape kena mengena driver itu dengan tugas dia??? Entahlah....

Malam itu, aku tumpang bos aku balik. Bos aku dengan baik hati menghantar aku sampai ke rumah.. Sampai rumah dh pukul 1 pagi. Letih dan mengantuk! Hati yang bengang p0n ade!! Aku mengadu jugak ngan bos aku, then mcm biasa bos aku paham, dia cakap lepas nie jgn ambil dia sebagai driver kalu ade function di luar... Sbb bos aku p0n pernah kena jugak! Kesian kami nie... :(

Dah 2 hari aku bekpes bersama Elly. Dia masuk kerja hari selasa hari tu.. Rindu giler aku sama dia. Ialah banyak citer nak berkongsi dengan dia... Hati aku hari nie sayu, kerinduan semua ada... Sunyi p0n ade... Entahlah...

Aku rasa aku dah tahan nak menghadapi dugaan di sini.... Selama aku mendiam diri daripada berkata ape2, semakin lama dia memijak kepala aku....Aku mmg geram sangat!!

No comments: