.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, July 21, 2008

Jiwa Kacau


Ingin ku luahkan tapi tidak ku tahu pada siapa...
Sakitnya hati, kecewanya hati ingin ku luahkan...
Tapi adakah mereka akan menerimanya dgn baik apa yg ku rasa...
Hati aku sangat sakit, jiwa ku sungguh tidak tenteram...
Sudah lama aku memendam rasa...
Aku benar2 kecewa diketika ini...

Aku ingin menjerit tp ku takuti didengar oleh orang...
Sekrang aku hanya mampu menangeh didalam hati..
Hati ku betoii kecewa dengan siap tindakan mereka pada aku...
Aku kecewa, sedih dah rasa mcm nak menjauhkan diri jer...
Biarlah mereka tidak tau aku sekrang tgh kecewa dengan mereka..

Jika mereka mengerti apa yang aku rasa
Adakah mereka akan memujuk ku???
Aku tahu mereka tidak akan tau dan tak akan pernah ambil tahu
apa yang aku rasa...
dia dan mereka mengecewakan aku dan membuat aku sedih...

Biarlah aku seorang menanggung kesakitan di hati ini
Asalkan mereka puas dan gembira di atas kesedihan ku....

Kini ku tabahkan hati ku tabah kan jiwa ku
untuk menghadapi semua ini...

4 comments:

elly said...

ape maslahnye lagi? ape kes?

Intan dan Shahrul Fitri said...

hai h0ney..sedih je..nk kongsi problem dgn akak?silakann..akak sedia mndengar..

h0ney said...

elly : itu la masalah dalaman yang susah untuk difahamai...

kak intan : terima kasih sbb sudi meluangkan masa akak untuk mendengar rintihan hati.. tapi itu lah h0ney x ngeti bagaimn nk diluahkan...

Mama Shahmi said...

sabar ye dik, walau ape pun masalah adik, cuba tenangkan diri kay.. :)