.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, September 18, 2008



Thanks to Ryan di atas kad raya dia nie.... Tak sangka dah nak raya! Aku p0n x sabar nak balik raya di kampung... Mesti best main bunga ape ngan adik2... Aku rasa taun nie kita0rg adik beradik tak buat kuih kot, sbb adik aku kerja kat JJ tu bawa biskut banyak... Jimat duit tak yah beli. hehehehe... Tapi aku ada beli 2 jenis kuih daripa member aku...

Aku tak tau lah apasal tahun ini aku tidak ada semangat sangat nk beraya. Aku rasa macam hari biasa jer... Maybe sbb usia dah semakin dewasa. Huhuhuu dah dewasa ker aku nie?? Kalu raya p0n aku terpakse siapkan keje sekolah, mesti x bes nak gi beraya. Lagi p0n aku mmg jenis tak suke berjalan... Kalu gi berjalan raya p0n gi umah saudara mara itu p0n raya pertama jer... Sbb ikut famili aku..

Baju raya p0n x beli lagi, kasut p0n x beli lagi. Sbb aku rasa x payah beli lah... Mcm malas nak beraya jer... huhuhuu....

4 comments:

Ted said...

tahun ni semangat raya ted pun kurang tau...dahla baju semua siap after raya..mmg takde mood la..huhu

Adry said...

Selamat Hari Raya... kalau ada salah dan silap... tolong maafkan yer...


Adry @ http://www.adrysabry.com

shay said...

jom singgah blog shy ambik kad raya...

h0ney said...

ted: itu la ted...baju raya h0ney p0n x der lagi... huhuhuu

adry : sama lah h0ney p0n nk ucapkan selamat hari raya maaf jika ada salah silap

shy : ok