.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, September 25, 2008





Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada semua rakan-rakan yang mengenali saya. Jika selama saya berblog dan berkawan dengan anda, ada yang terguris perasaan, ada yang terkasar bahasa, ada yang terlepas cakap ker, dan sebagainya lagi lah, saya memohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. Semoga hari raya anda semua dirahmati Allah dan berbahagia disamping insan yang tersayang....

Jika tgh makan ketupat rendang biskut raya tu, jgn lupa kan saya yek!hehhehe! Jika ada sesapa yang ingin beraya di kg saya di Sabak Bernam, sila lah datang yek! Tp call la dulu takut tak der di rumah.

Ok semua selamat menyambut hari raya maaf zahair & batin...


Nota Buat Bulan: Apasal ayat aku skima semcm jer nie... huhuhuu!

10 comments:

TokNabe said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Honey dan keluarga. TokNabe harap raya ni lebih istimewa dari raya lepas.

Nak hulur duit raya tapi malu ler..honey dah besar panjang tu. Hehe

h0ney said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat tok nabe gak... Harap raya nie mmg istimewa :)

Alah h0ney kan kecik lagi tok...heheheh

elly said...

salam lebaran........ selamat hari raya, maaf zahir & batin

h0ney said...

selamat hari raya dan maaf zahir batin juga buat ko...

divahantu said...

salam honey:

nampak pergi bandar tadi. shopping sakan nampak... beli baju raya ke kuih raya...?

shay said...

selamat bercuti dan selamat berhari raya...

e-zul said...

jgn risau. sy akn dtg braye umah akak for sure. haha.~

nieja said...

slamat ari raye..

iEn said...

nak ucap slamat hari rayeee maap zahir batin sebelum balek kampung pagi nanti kekeekek (huwaaarrghh! ngantok) slmt berposa hehee

Adry said...

Salam Raya... Maaf zahir dan Batin ek..


Adry @ http://www.adrysabry.com