.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Tak Sihat

Wednesday, April 28, 2010

Tak Sihat

Kandungan aku dah masuk 7 bulan, rasa macam sekejap jer masa berlalu. Lately nie, aku asyik tak sihat jer... Dah rase malas nak gi klinik. Hubby aku kata sbb baby nak besar, itu aku tak sihat jer. Aku ingat sindrom muntah aku dah habeh, tp masih lagi, aku tak tau nak buat ape.. Terima jer la dugaan ini demi anak dalam perut aku ini.

Sekarang ini, seronok sangat bila terase pergerakkan dia dalam perut. Kekadang² dia menendanglah, bergerak, s0n0k lah tgk! Selalu hubby aku lah, dia selalu pegang perut aku, dia rasa pergerakan baby dalam perut, bila baby itu menendang, hubby aku terkejut... Kelakarlah pulak aku tengok but comey sangat!

Tak sabar nak tunggu anak dalam kandungan aku keluar, bile dah kuar aku rase lega. Lagi 2 bulan jer.. Aku kena sabar dan tabah menghadapi dugaan ini. Memang selalu tak sihat sekarang nie, kalu tak mc aku cuti. Kepale aku selalu pusing dan aku cepat penat. Memang aku dah tak larat dah.

No comments: