.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Sudah Tidak Larat...

Tuesday, June 15, 2010

Sudah Tidak Larat...

Kandungan aku dah masuk 35 minggu, rase mcm dah tak larat sangat apatah lagi nak berjalan sangat berat kaki ku melangkah, ialah membawa perutku yang besar nie... Pergi kerja pon dah tak bawa kereta, hubby yang hantar setiap pagi, balik pulak tumpang budak opis tp itulah kalu budak opis balik lambat kenalah tunggu... Kalu dia tak datang, aku kena drive gak, kalu tak sape nak ambil aku balik kerja.. hubby pulak kerja kat KL dia balik pon 5.30 petang tunggu dia kalu nak datang ambil pon dah 1 jam kan... larat ker tak larat ker kena gak drivekan!

Orang yang jumpe aku semua kata, mcm dah tak lama jer nak bersalin nie. Kalu dia kuar minggu depan alhamdulillah la cukup 9 bulan... hehhee, lega la rasenye.. maunye dia nak kuar 3 minggu lagi so aku kena la tunggu lagi... aduh sungguh tak larat. Aku respek pada mak aku yang boleh melahirkan anak seramai 12 orang, sungguh kuat semangatnye... Aku jer yang lemah dan tak bermaya... huhuhuu. Bukan dibuat2 tau tapi mmg aku tak larat, ialah ade penyakit anemia pulak tu... huhuhuu. Doc cakap mmg selalu letih, penat dan tak bermaya...

Inilah dugaan orang mengandung, ade yang ok, ade yang tak ok mcm aku nie... Yang sihat yang x mabuk tu, aku tgk seronok jer... Kalu aku nie mabuk, muntah2 salah mkn jer muntah, habeh semua makanan kuar.. makan pedas pon tak boleh.. tak apelah aku redha, ini semua untuk anak yang dalam perut nie, janji dia sihat, alhamdulillah... So aku kenalah bersabar untuk berape minggu lagi nie... Harap aku dapat bersalin dengan selamat nanti... Pas2 boleh cuti 2 bulan... yahhoooo!! hehehhee...

6 comments:

ch@ said...

time cikOni dah kuar, tak sabar².

wish u luck honey...kalo tak larat, tak pyh dtg kije, dah sarat dah tu.

h0ney said...

huhuhuu... mmg dh x larat tp kena gak la kerja...

thanks cha...

elly @ suely said...

apepon hani... think +ve sentiasa.... jgn byk pk bukan2...

tunjuk la gbr terbaru ko hehehe...

h0ney said...

elly x mau la aku sangat tembam dan kembang... malu... huhuhuu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

take care k...nanti honey bersalin kat mana?? baby apa??? hehehhe

h0ney said...

kak, h0ney bersalin kat hospital serdang insya-allah... h0ney scan hari tu baby boy :)