.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: I'm Back!!!

Thursday, October 14, 2010

I'm Back!!!

Salam rindu buat semua kawan² blog aku dan blog aku sendiri..

Lama giler aku tak update bl0g akukan... Buat pengetahuan kowang, aku sudah selamat melahirkan seorang anak 'teruna' yang ku berikan nama Muhammad Aqeel Hakimi yang dilahirkan tanggal 10hb Julai 2010 tepat 10.55 pagi di Hospital Serdang. Aku lahirkan anak aku normal, alhamdulillah semuanya selamat...


New born : Muhammad Aqeel Hakimi



Now : 3 months



Bila dah jadi mama nie, memang sangat berertila hidup ini dengan kehadiran baby... terasa lengkap kehidupanku ini... Balik kerja bermain ngan si teruna aku, hilang rase penat... Sangat bahagia.

Nanti aku ada masa, aku nk cerita pengalaman masa bersalin lak... sangat ngeri ok ;) tunggu............

4 comments:

ch@ said...

yeay... cepat citer tak sabar nak baca niii, tak sabar nak dapat teruna pulak pas ni... ahah!

Kak Long said...

hehehhe...tunggu cha... wah dh ade isi ker??

ch@ said...

belum lagi laaa... dah ada gurl, nak boy pulakla.

nieja said...

baby boy..
alahai comel!