.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Terubat Rindu...

Monday, May 30, 2011

Terubat Rindu...

Merenung masa depan....


Terubat rindu dihati aku kelmarin setelah 2 hari melepak dikampung. Sebulan lebih gak la aku tak balik kg, sampai mak ngan adik aku ckp aku dah tak ade kg, tak ingat nak balik. Eh bukan aku tak nak balik sbb dalam sebulan yang lalu, aku sgt sibuk dengan kenduri kendara belah hubby aku. Bukanlah diorg tak tau, aku dh bagi tau dah... (saja jer nak menyakat aku tu)!

Balik kg, aku sgt relax, anak aku bapak mak saudara dia berebut-rebut nak jaga dia. So aku relax la.. Anak teruna aku tu kalau ada orang duk melayan dia, mmg dia suka. Aku pon suka, smpi kat kg dia susah nak tidur, asyik nak main jer... Aku p0n biarkan jer la dia, biar dia main smpi dia penat! Dah penat nak tidur baru dia cari mama dia...

Petang tu bawa anak teruna aku jejalan dipantai BNO. Sambil itu aku nak makan laksa dan mee udang kat tepi pantai tu... Mee udang dia mmg sedap, laksa dia kurang sedap! Dulu aku makan sedap kelmarin makan x sedap... Itula melayukan sukar betoi dia nak maintain masakan dia.. Bila dah glemer mula la naik harga, kurangkan mcm² nak untung jer lebih! Seronok anak teruna aku dapat jalan di tepi laut tu... Mehla layan gambar kami sekeluarga...

Kami sekeluarga... :)

Ayah dan Aqeel..

Tgk gigi kapak dia.... sekali gigit aduh sakitt!

2 comments:

ch@ said...

wow sudah ada gigi kapak? ke gigi susu ni honey. eee, macam sudah besar benar dak aQeeL ni. peramah.

mamaaqeel said...

gigi kapak atas tu cha... mmg p0n org tak caya yg dia tu baru 10 bulan mesti org ingat dia 1 tahun...