.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, April 30, 2007

Berjumpa dengan kawan MSJBOX dan SELAMAT HARI PEKERJA

(ambil daripada pic jun)


Pada 28 April 2007, mulanya aku malas nak gi ke gath MSJBOX di Satay Kajang tu. Tetiba jer x der mood nak gi... Tp bile pk balik, bosan lak duk kat umah, dan dengan menyemaikan semangat untuk berjumpa kekawan, pergila juga.

Sampai ke parking, first yang aku jupe Kak Aida, Pakwe Kak Aida dan Kak Qasih dan kami pon berjalan beriringan ke dalam restoran... Masuk ternampak senyuman Sis Honey, Kak Retna, Kak Sheda, Umie, Kiki, Sape tah lagi.. Ramai gak yg aku x pernah jupe... Tgh tggu teman2 yang lain sampai borak dulu ngan kak aida, dh bising mulut ngan kak aida ckp perut dh lapo nk makan...Masa first jupe kak aida ingat pendiam tp ramah gak mulut dia berborak... Shaii dtg ngan segaknye... Pas2 baru tokei sampai ngan wife dia...

Bile teman2 semua dh sampai baru la satay sampai, perut yg tgh lapo nie pon mknla satay yg terhidang di mata. Sebelum nie aku kalu mkn satay x lah byk sgt tp kali nie byk gak aku makan. Siap mkn kek coklat yg chik ngan yatt buat mmg sedap... Tetiba mata aku terpandang pada member aku nie, bawa awek dia upenye...Bile nak kawen tu??? Ngan acai x sempat nk borak ngan dia sangat pon... Nk borak tp dia juah sgt pas2 takutla awek sebelah jeles...Heheheh! Dan terpandang lak bro aku... Bro spiral yg dh lame x jupe... Ape lagi borak sakan ngan dia. Ms cabutan bertuah siap curi beg dia, comey... Tp baju yg dia dapat x sempat nk curi. "Bro kalu baju tu x muat bagi h0ney yek!!" Haahahaha!!

Memang sonok bile berjupe dengan kawan2... Ade yg x sempat nk beramah mesra tu, insya-allah kite akan beramah mesra bile jupe. Jgnla sombong la yek!! Maybe ade yg kat blog aku x beramah mesra ngan lain sbb aku nie bizi x mcm dulu, bile jupe tu mmg x ramah la... Nk gi blog member2 lain pon x sempat, ade yg sempat aku dtg la... Sedih x glemer mcm dulu... Hahahahhaaa!!!

Ok la, Selamat Hari Pekerja kepada semua yang bekerja... Esok nk buat ape yek???

3 comments:

Anonymous said...

wow ader peminat misteri....

Anonymous said...

alamak silap commt..
gurl nak habak g tak ajak gurl pun nie nak rase cedih sket nie...:(

Kak Long said...

hermm.... s0ru la eda. sbb time tu hani x confirm nak gi. entah kenape hari sabtu tu tergerak gak nk gi. x ape nnt lain gath kite gi sesama k.

jgn la majuk k.