.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, April 12, 2007

Stress

Sebenarnye aku sayang ngan blog, maybe aku x tutup la cume aku hanya mendiamkan diri sahaja... Aku masih berhubung dengan member2 yang aku kenal dlm blog nie... Itu pon bertegur sapa di YM sahaja la... Itu kalu aku ade masa nak menegur la...

Sekarang nie aku dilanda stress yg amat sgt! Aku x mampu nak berpikir, kerja yang melambak, problem ketua aku lagi, ngan ada budak SIAL tu lagi. Sori aku cakap kasar, tp bile aku dh marah tahap cipan, bahasa pon dah mcm kurang ajar. Aku bile aku buat baik ngan org, jgn la org tu buat SIAL ngan aku... Mmg aku hangin! Pompuan sekor nie dh kena... Sekali ngan famili dia aku bengang! Mcm langsung x tau beradab ngan org! Mcm MANGKUK HAYUN betoiii!! Aku mmg stress... Tp aku marah kan seorang tu x der sampai org yg x berkenaan pon jadi mangsa! Aku hanya nak lepaskan strees aku jer kat sini! Otak aku dh x mampu nk berpikir secara rasional sekrang nie.. Aku dpt tau smlm rumah yg aku baru piindah nie owner dia nak jual! Dh ade pembeli... lg aku stress bile dengar! Pindah randah 1 perkara yang aku x suka...

Dalam berapa bulan nie byk betoii dugaan aku.. Tensen dan stress mmg x lepas dlm hidup aku skrg nie! Mcmmn aku nk lepaskan semua nie???

No comments: