.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, April 26, 2007

Kena Keja

Uhhhh...sedap² tido di waktu ujan pagi nie... dapat msg dr bos kena mai keje.. Ade keje nak kena settlekan... Warghhh.. rase mengantuknye nak bangun! Geram pon ade, sbb tido terganggu diwaktu cuti nie! Dah la kereta x der nie, nasib baik adik ada, so tumpang dia gi keje...

Nasib baik ada akak nie dah sampai opis gak, kalu x aku x leh masuk sbb x der kunci. Skrg nie aku tgh tggu b0s aku, tp dia x sampai lagi.. Uhhh...sabo jer la..Dia baru call tadi, aku surh dia dtg, x payah pesan kan tepon, nnt aku x hingat! Kejap lagi dia dtg la tu kot...

Aduh smlm dpt nota mesteri drpd sape entah, letak kat cermin kete aku. "BYE, SELAMAT BERCUTI"-hz.. Sapo la pulak tu... Sejak akhir nie ade lak peminat mesteri aku. Sapo la yek... Pagi nie buka blog ade lak hantar msg, "SAYA TETAP SAYANG AWAK"...sape lah plk nie... aku pon malas nk pk. Kepale beban ngan kerja, tp aku nak tau gak, sape lah sayang sama aku nie.. Ade gak yang sayang aku yek...Hahahahhaa!

Aku dah dapat rumah, so awal bulan 6 aku akan pindah.. Ok lah umah tu, dekat ngan umah lama aku yang dulu, duk dalam umah tu campur aku ngan adik aku 6 org, bilik ade 3, umah pon besar, dekat ngan UPM. So jimat minyak... Aku dapat umah kat depan tasik seri serdang tu.. Kat situlah akan aku duduk. Selagi kita hidup bermacam dugaan yang akan kita tempuh dan semua itu mengajar kita erti kehidupan dan kedewasaan...

2 comments:

-gurl- said...

ha kat sini baru betul!!
wah ada peminat misteri!!
sapa tu erk....


oh dok pindah dekat ngan UPM erk...
ok lah tu...
t wat kenduri jgn lupa jemput erk...

h0ney said...

entah la eda.. hani pon x tau :D

dekat la ngan UPM jln kaki pon bole..hehehe. x buat kot sbb umah tu mmg dh ade yg duduk, so hani masuk jer!