.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, July 02, 2007

Noooo Moodsssss Todayyy

Hari nie aku tak der mood, maybe ade sebab yang tertentu. Perut sakit, hati sakit... Argahhh dalam 2 hari nie aku rase nak menjerit jer, ade gak terpikir nak bunuh diri, tp pk balik, dosa besat weiii bunuh diri... Iman dalam diri masih ade lagi, aku masih nak kawal hati marah aku nie. Aku akui aku bukannye orang yang sabar, tapi aku tabah menghadapi segala dugaan tp aku tak sabar, aku cepat marah bile ade orang sakiti hati aku. Macammana aku nak fahami hati dia, kalu dia sendiri tak faham perasaan aku. Setiap kali nak settle, dia buat perangai tak boleh terima, semua nak salahkan aku!! Tensen tau!!!!!!! cakap aku ego!! Tp dia paham tak perasaan aku nie! Ape aku rase!! Arghhhhhhhhhh! malas aku nak pk lah! Leh jadi giler rasenye!!

Aku paling pantang bile aku nk settlekan, x angkat tepon, aku ckp baik bagi aku hangin, bukan nak sejukkan hati aku, tp bagi aku panas! dah lah aku jenis panas, aku yang sepatutnye merajuk, tp x der lak dia pujuk biarkan aku 2 hari sesorang kat sini mcm org giler!! Hati yang panas!! Dia ckp dia dah bosan asyik nak mcm nie jer! Ok fine, aku boleh buat tak peduli, aku boleh lakukan....

Walaupun aku nie panas tp aku cepat sejuk, hati aku mudah tersentuh dan aku mudah menangis bila hati aku sakit... Itu aku diamkan diri, tak der mood... Apa aku nak buat aku tak tau! Aku mcm terase aku nie lah banyak buat masalah, bile aku marah tak boleh terima kata aku yang buat masalah! so kalu aku tak puas hati, aku sakit hati aku perlu tutup mata, diamkan dan biarkan aku makan hati sendiri. Tak payah aku luahkan perasaan aku itu. Boleh aku boleh lakukan jika itu dia nak ingini tp aku takut suatu hari aku akan berubah hati....

Dah lah malas nak pkkan dah... Kepala pon dah sarat dengan kerja yang tak siap lagi. So now aku diamkan diri, bukan aku nak balas dendam, tp aku nak gak dia rase ape yang aku rase bile aku call banyak kali dia tak angkat dia tak ambil tau pasal aku pon. So aku dah berkecil hati, kecewa aku diamkan diri aku pulak.... Aku sakit hati bile orang buat tak tau jer....

5 comments:

uMIe MieSYa said...

salam honey.. :) nape moody2 nie?? meh habaq kat cheq.. heehehe nie sure gaduh dgn pakwe nie.. erm...

kita nie bercenta sbb nakkan kebahagian kan?? tp kalo rasa dah takde rasa bahagia or happy dlm perhubungan tu, kenapa nak tunggu lagikk?? drp hati teros disakiti.. baik larikan diri..

hahaha mengajo lak umie nie.. bukan ape honey.. lately, umie dengar banyak sngat dh kes kecewa, dikecewa, gadoh n bergadoh dgn pasangan nie.. rasa simpati lak umie.. so hope honey ngan pasangan honey dapat settle kan masalah tu drp terus melarat..

Kak Long said...

thanks umie atas nasihat umie tu... hati kalu dah sayang susah nak lepaskan... sbb pk kite dh kenal dia, cume kekdg kite sakit hati ngan dia... entahlah umie! Nie lah dugaan tp hati sakittt sangattt!!

iEn said...

oik.. gado ngan pakwess kaa?? maybe pakwess tu ada masalah sendiri kot.. pape pon bawa bersabor.. jgn biarkan kemarahan tu bertukar menjadi benci..

Aizat said...

ehehe.. salamz..
sabo2 sabo2
semoga tabah mengahdapi dugaan..
riangkan hati.. jom tengok tv..

Kak Long said...

ien : marah sayang jer ien x der sampai benci.

aizat : alhamdulillah tabah lah nie cuma x sabar jer!