.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, June 29, 2007




Malam Dinner Opis Aku

Hye all... Lama gak aku dah tak update blog aku nie. Sorilah aku terlampau bz dlm berapa minggu ini... Banyak keje melambak. Hari nie aku ada masa sedikit untuk aku update blog.

PAda 27 hb 6, malam itu, opis aku buat dinner di Hotel Equatorial. Besnye... Department aku kena buat persembahan di depan Datuk VC. Alhamdulillah berkat latihan dalam berape hari itu, kami berjaya membuat persembahan iaitu dikir barat dan mendapat pujian daripada Datuk persembahan terbaik malam itu. Wah bangga siuttt!!

Pejabat Naib Canselor mempunyai 5 buah department dibawahnye... So malam itu, mmg meriah bersama department lain. Di sini ade gambar sedikit buat tatapan u all semua...

No comments: