.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, September 26, 2007

Dalam berapa minggu nie bz sikit... Terlalu banyak keje yang nak disettlekan. Kekdg tu aku penin tak tau mana keje yang aku nak buat. Kalu aku asyik siapkan keje yang satu nie keje yang satu lagi aku lupe nak buat. Kekdg keje aku nie membuat kesabaran aku selalu diuji. Aku senang naik hangin dan cepat marah. Sampai aku angkat call pon orang ingat aku marah pada dia. Sedangkan aku penat dan tension. Call pulak tak henti2 berbunyi itu kekadang aku tension!

Bulan puase nie.. aku rase aku makin kurus. Aduh baru nak naikkan badan. Hari tu dah naik sikit, nie bulan pose nie badan turun balik. Bulan puase ini gastrik aku dtg balik itu kalu berbuke aku tak makan nasi. Semalam parah sikit lah aku sbb gatal berbuke ngan laksa, last2 laksa tu tak habeh perut aku jd pedih dan sebut. W/pon lapo tapi satu makanan pon aku tak boleh nak telan. Aku telan air jer lah... Kalu mak aku tau mesti kena marah. Warggghhhh rindu kat kg.

Petang nie aku berbuke di Hotel Marriott, sbb aku dapat voucher berbuka, bos aku bagi. Bes makan mewah sikit petang nie... Ok lah selamat berbuke semua... (Awal lagi aku dah wish)

2 comments:

uMIe MieSYa said...

Waa.. skali makan kat otel tuu.. bestnya!:p pg dengan sape?

Kak Long said...

teka h0ney gi ngan sape... h0ney gi ngan opismate ngan someone special... hehehe