.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, September 04, 2007

30hb Ogos 2007

Pukul 8.30 bertolak dr rumah ke putrajaya, takut jem la gi lambat. Itu pon dah jem dah... Nasib baik dpt port yg bes lepak... Tp mengantuk Ya Rabbi tggu pukul detik 12 mlm! Cantik giler bunga api malam tu, mmg puas hati dtg w/pon hanya setengah jam! hehehe! Nak balik tu mmg jem giler, kepale aku dh penin tgk jem... Nasib baik bf den yg memandu, dan aku p0n memenjam mata dan zzzzzzzzzz sampai blk! hehehhee! Tetau jer sampai rumah.

31hb Ogos 2007

Pagi itu bersiap untuk balik ke kg. Aku pon dah lama tak balik kg dan kebetulan hari sabtu ada kenduri arwah di rumah aku.. Aku balik berdua dengan adik aku. Sampai jer rumah, aku tgk abah aku tgh sibuk soyok rumah aku, so kedenaran keperlian drpd adik dan mak aku bile aku nak kawen. Itu semua dengar drpd mulut org kampung la bertanya anak dia bile nak kawen! Ini soalan yang aku tak suke dengar! Tak suke! Tak suke! Tak suke!!!!!!!! sibuk jer org kg tu... Suke hati la bile aku nak kawen p0n... Inilah yang buat aku malas nak blk kg... tak der s0alan lain gamaknye!! Tak suke lah!!

1hb September 2007

Aku ade bergaduh ngan mak aku, sbb nenek aku sibuk nak buat sekali marhaban utk anak kazen aku yg aku tak suke (aku penah citer kisah dia dl, kalu k0wang ingat). So jd lah pertelingkahan aku ngan mak aku! Aku blk sbb kenduri arwah bukan nak tolon "mangkuk" tu nak marhaban lak!! Masalah yg buat aku marah dan bengang sbb laki bini itu tak tolon p0n apatah lagi nak hulur satu sen! Tau masa kenduri tu dtg tunjuk muke, that's all!! Pastu nak buat muke berlagak!! Mmg kena perli ngan aku hari itu, tp aku masih tak puas hati lagi! Mak aku nie... org tu dh la tak kenang budi famili aku, pas2 masih lagi nak bersusah payah nak berbaik nak menolong! Kalu aku sampai mati p0n aku tak akan t0l0n... Aku tgk muke laki bini p0n menyirap sekali ngan anak dia... Tp mak aku nie nak berbuat baik p0n biarlah ngan org baik bukan mcm dia... Entahlah, kalu b0leh aku nak elakkan berdendam tp entahlah...

2hb September 2007

Aku bertolak drpd kg dlm pkl 3 ptg. Jalan jem kat tanjung karang... Aduh penatnye kaki..Lenguh giler. Pas2 nak hantar adik aku lak di ulu kelang.. Sampai di serdang pukul 7.30 ptg. Lamanya aku di dalam kereta. Malam tu pulak gi tgk bungan api. Dah lah aku selsema nak demam tak sihat.. Nak gak tgk bunga api. Tgk p0n drpd jauh...

3hb September 2007

Aku sms bos aku aku EL. Aku tak sihat demam dan sakit perut. So aku duduk rumah satu hari kerja aku tidur jer lah.........

3 comments:

iEn said...

memang gitu ah lumrah hidup di kalangan sedara mara kita nie.. ada jeek yg xpuas hatik.. xpee.. biorkan kite berbuat baik ngan owang lain.. lambat laun owang yg selalu pijak2 kita tu akan sedor diri gok.. buweeek! kekeekek

.::{ uMIe }::. said...

Wa.. beshhnya dia dapat tengok bunge api.. jeles arr! aritu umie pegi salah port.. sob.. sob.. sob..

kampung akak kat mana eh?

h0ney said...

ien : bile lah Allah nak balas balasan dia tu...

umie : itu lah lain kali ikut h0ney gerenti x salah port!!