.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, September 11, 2007

Kena Tag ngan Kak Eriy

1) Proposition: What is your favorite food in your state or country?

Ok makanan kegemaran aku ialah Udang. Tak kiralah udang masak ape p0n. Janji udang tapi jgn masak kari, sbb aku tak suke makan kari tak sedap. Tp ade ker udang masak kari.. aku rase belum pernah lagi kot. Atau aku jer tak pernah tgk mak aku masak udang kari. Huhuhuhuu...

2) Requirements: Find some info about the food and show delicious pictures of it?



Aku tak der infolah nak bagitau kenape aku suke makan udang! Yang aku tau udang itu sedap dimakan dan diratah! Yum!Yum!Yumiee! Nak bagi resepi p0n aku tak tau sbb aku tak pandai masak aku hanya pandai makan jer... hehehehe! (mcmmn nak jd bini org nie :-p)

Tag ini akan ku sebarkan kepada jeng! jeng! jeng!! Elly!!

2 comments:

Anonymous said...

uikss... ni yg nak bukak posa ni huahuahua

uMIe MieSYa said...

Cedapnyer udang... yummiee!! nak masak UDANG MASAK SAMBAL la hari nie :p