.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Award From Kak E dan Kak Mie...

Friday, March 07, 2008

Award From Kak E dan Kak Mie...



Thanks a lot kepada Kak E dan kak Mie di atas award yang diberi... Friends Forever ok. walaupun kita hanya kenal di blog saja tapi tiada penghalang untuk kita menjalinkan persahabatan... Terima Kasih bebanyak yek kak e dan kak mie...

Esok demam mengundi. Aku pon nak mengundi gak... Tp perasaan tu biasa jer. Kat opis aku nie siap dah ramai cuti... Diorang teruja nak mengundi kot! Rasa mcm esok nak raye ye jugak, sbb ramai org cuti dan jalan raya pagi tadi pon mcm lengang jer! Aku balik esok pagi... Aku nak gi mengundi waktu petang.. Hehehee!

Berapa hari nie aku dibuai perasaan yang tidak dapat aku singkap dengan kata2. Aku terasa diri ini sunyi sangat, mcm tak der sape pedulikan aku... Sedih rasanye! Kenape aku merasa diri aku mcm tu yek??? Entah lah...



Pesanan Penaja : Lafaz niat ketika hendak melangkah keluar mengundi "Sahaja aku keluar "BARISAN" ikut "ROKET" menuju "BULAN" kerana "KEADILAN"... Amin.. Heehehee!

2 comments:

Unknown said...

wehee...sok festaim nk ngundi gak..cuak seh..

Kak Long said...

sama2lah kite mengundi... heheheh!