.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Virus Tag dari Ien...

Wednesday, March 26, 2008

Virus Tag dari Ien...

Lama gak lah aku nak jawab virus tag daripada Ien nie... Ialah aku tak pernah terpk nak jd PM nie...huhuhuu, sekali tajuk tag Apa Anda Akan Buat Jika Anda Seorang Pemimpin Negara? Penin gak aku nak pk nie??? Tak ape lah aku jawab jer la yek ien...

1. Hapuskan kemiskinan - Aku akan hapuskan kemiskinan buat rakyat aku. Kesian aku tgk anak-anak yang tak cukup makan, tak boleh belajar, tak cukup pakai disebabkan ibu bapa miskin dan tak mampu. Aku akan hapuskan kemiskinan nie. Tak akan ada kemiskinan di dalam negara aku nnt.Aku pernah merasa hidup susah, bile tgk org susah tu hati aku sedih sgt, kekdg sampai menangeh tgk kemiskinan, kepayahan org lain.

2. Hukum Hudud - Kalu boleh aku nak laksanakan hukum hudud di negara aku nnt! Supaya tiada jenayah yg teruk berlaku. Bila ada hukum hudud nie rakyat pon takut nak buat jenayah! so tiada masalah jenayah, kes rogol ker menrompak ker di negara aku nnt. Negara pon aman damai. Kan bagus mcm tu kan!


Itu jer lah yang aku rasa buat masa nie... Kat sape yek aku nk sebarkan virus nie... Aku nak sebarkan dekat Kak Eriy dan Cici... huhuhuuu!

3 comments:

iEn said...

eh.. lupe nak bgtau.. syaratnya 3 jawapan. tp xpe lah.. 2 pon dah ok wakakakakaak.. tq tq!!

perghh hudud toow.. atut2! wikikiki!!

h0ney said...

ok tak jawapan aku?? hehehe...
yup hukuk hudud :D

iEn said...

yap.. itu yg sepatutnyaa.. kalau berzina.. hukumannya kene sebat 100 kali! ngeh2