.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, October 06, 2008

Raya 2008


Raya tahun ini amat bermakna buat aku. Kenape adalah sebabnya... Raya tahun ini mmg penat sangat sbbnya ikut famili gi beraya rumah sanak saudara. Sampai boleh tido lagi umah saudara, sbb terlalu lama melepak dirumah saudara. Al-maklum lah ikut famili kenalah ikut rentak mereka kan... Dari raya pertama hingga lah raya ke lima aku bz memanjang. Kesian t0pek yang nak beraya dirumah aku tidak dapat, sorry yek t0pek akak mmg bz lah dik. Insya-allah kalu ada rezeki taun depan yek... hehehehe.

Seperti biasa raya pertama, kedua & ketiga kami beraya rumah sanak saudara selepas aku dan adik beradik bermaafan bersama mak abah dan adik beradik. Mmg penat. Mcm taun lepas aku tak mengikut famili aku beraya, aku lebih rela duduk dirumah tapi tahun ini aku dipaksa ikut. Huhuhuu!

Aku tak adalah nak bercoleteh panjang, aku taruk jer gambar raya aku nie, kowang enjoy lah tgk yek!


Dimalam raya


di Pagi Raya



Beraya bersama atok


Beraya bersama sanak saudara


Beraya bersama sanak saudara


Bbq dirumah atok...

16 comments:

acai said...

Slmt hon,
Selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin hon ye..:) wah wah, meriah betul tengok gambar2 hon beraya,hehe..:) hon, ada ke tido pi beraya umh orang,hahaha...bila nak datang raya umh acai nih?hihi

h0ney said...

salam acai...
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin jugak kalu ada salah silap yek... habeh dh mengantuk tido lah.... bile acai nk buat open house nnt h0n dtg... hehehe

iEn said...

wah2 meriahnyee rayeee uuhuhu!

h0ney said...

raya tahun nie mmg meriah giler...

iEn said...

wah wah jeless tui nih wekekekeke


gambaQ raya dua keping jee.. tu pong letak dlm galeri rahsie weekekekeke

h0ney said...

2 keping jer... ko beraye ker idak nie...

iEn said...

beraya lar gark kekekee..

segan lew nak tunjuk heheeh :D

iEn said...

beraya lar gark kekekee..

segan lew nak tunjuk heheeh :D

izan said...

hOney, seronoknya rayer...di Sabak ke tu... dtg rawang jom...

iEn said...

honey.. aku cilok template ang.. jangan marew.. larikk!!

iEn said...

honey.. aku cilok template ang.. jangan marew.. larikk!!

nieja said...

slamat ari raye..

Adry said...

Waa.. best nya raya...

Adry @ http://www.adrysabry.com

shay said...

meriahnya raya honey... seronokkan bila dapat berkumpul beramai2

izan said...

hOney...where r uuuuu.... hOney...timbullah......huhu

nieja said...

bile mau update ni?