.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, November 21, 2008

Award From SriSufi



Srisufi terima kasih di atas award yang diberikan. Semoga persahabatan kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Walaupon kita di alam cyber sahaja tidak bermakna kita tidak boleh menjalinkan persahabatan. Terima kasih kerana sudi menjalinkan persahabatan dengan h0ney. h0ney amat menhargainya... Luv u ;)

Hari nie member aku ajak gi mkn. Actually dia sebenarnya nak keluar ngan member pompuan aku nie, tp member pompuan aku nie bagi syarat kat mamat nie kena ajak aku! Huhuhuuu! Kenape plk aku kena jadi peneman lak kan... Aku tak mau lah! Jika mereka berjumpa atas dasar kawan aku rasa tak salah lah mereka berjumpe berdua!! Kalau mamat nie merancang nak berjumpa kawan2 dia termasuk aku baru aku nak join, tp mamat nie merancang nak jumpe si minah nie tp minah nie bagi syarat bawa aku, aku tak mauu!! Terasa aku dijadikan orang ke 3 pulak!! Lagi pon aku ada kelas petang nie!

Buat edy di Qattar tu, apa p0n keputusan yang kau buat antara kau dan dia, aku harap membawa kebahagian di antara kau dan dia. Tapi aku nasihatkan jangan menyakiti hati sesiapa atau mengharapkan pada hubungan yang tak pasti. Aku nak lihat kawan-kawan aku bahagia terutama kau yang jauh nie edy.

Aku pon menanti kebahagian aku bersama insan yang tersayang myspace layout codes

2 comments:

Bro Framestone said...

exam ok je..dah habis pun..kjb lg nk balik kg... loading page makin slow la honey...xtau knpe

~PakKaramu~ said...

Assalamu'alaikum Wr,Wb

Selamat hariraya 'Idul adha