.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Kehidupan Selepas Kawen

Monday, August 10, 2009

Kehidupan Selepas Kawen

Wah mmg penat kehidupan pas kawen. Balik kerja nak fikir nak masak ape tuk hubby, masa bujang tak yah fikir nak masak ape, sbb aku bukan jenis mkn malam sangat tapi hubby i balik kerja mesti nak makan. Di sebabkan aku nie pandai sangat masak, kekadang beli jer balik masak nasi. Hehehhee! Alah macam x berbaloilah nak masak... Weekend jer aku masak. Pas2 sekarang nie kena basuh baju tuk 2 orang dulu s0rang jer... Nasib baik mesin basuh aut0 senang jer... Sidai baju hubby.. Dulu g0s0k baju tuk diri sendiri sekrang kena g0s0k tuk 2 0rang, hingga aku g0s0k baju duduk depan tv. Penat nak berdiri... heheee.

Sekarang dh kawen tak leh nak malas2, dulu bujang boleh lah malas2! Dulu time tid0 kul 10 dah tid0, ini kul 12 baru tid0, sbb tggu hubby balik kerja, nak siapkan makan dia. Hubby i mmg kuat makan :P.

Apa2 p0n aku harap aku dapat menjadi se0rang isteri yang s0lehah buat hubby tercinta, dan mengharapkan perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin!

14 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

live lepas kawen memang totally lain la..so selamat menempuhinyer..heehehheh

Kak Long said...

mmg kak! tersangatlah penat! rasa x der masa nak rehat kecuali tid0! tid0 p0n rase kejap jer... hehehe

kisahku..ceritaku.. said...

alaaa......relax rrr....
tgk mcm aku, relax jer.. hehe

Kak Long said...

alah k0 bujang :P
tggula k0 kawen taun depan!
dah x leh malas!

Nazuha said...

haha..
rasainn.. dpt laki kuat makan ;p
akak dah rase... lotihh..!!

Nazuha said...

haha..
rasainn.. dpt laki kuat makan ;p
akak dah rase... lotihh..!!

Kak Long said...

itu la kak penat tgk dia mkan.. dh mkn nasi 1 p0t jer nasi dia jer mkn. pas2 leh melantak r0ti, pas2 biskut! rasenye biskut kat dapur tu habis dia jer s0rang mkn!

elly @ suely said...

ko duk mane skang?

elly @ suely said...

ni baru layan laki... sok2 nak kena layan anak plak lagi! hohoho memg x de istilah rehat dah! heheheh

Kak Long said...

aku duduk kat equine gak.. umah sewa lama... itu la pasal penat sehh!

Bro Framestone said...

he..23x itu la namanya tggjwab... jgn mengeluh ek

Unknown said...

hOney,

itu dah tentu .... banyak nak kena belajar untuk mempertahankannya pula. banyakkan membaca dan bertanya... Insya Allah mudahan berpanjangan ....

Eriyza said...

Hohoho! Abel kuat makan eh??
Alamak makin berisi laa nanti. :p

~PakKaramu~ said...

Salam ramadan al mubarak