.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Alhamdulillah...

Friday, August 07, 2009

Alhamdulillah...

(Gambar dari bl0g acai)


Dah lama x update... Hari ini aku nak update pasal kenduri kawen aku tapi x banyaklah.. Cume nak story sikit jer lah... Alhamdulillah akhirnya semua berjalan lancar baik di rumah aku dan rumah lelaki... Selama 2 minggu bercuti untuk majlis besar aku ini... Tapi hubby aku tu cuti kejap jer... pas kenduri umah aku dah kena kerja... :(



Aku ucapkan terima kasih pada semua rakan2 aku yang hadir. Thanks pada my best friend Syahila yang menemankan aku sebagai Raja Sehari hari itu dan tak lupe jugak pada my best friend ayong yang jauh dtg dr ampang tu ;), pada angah, uda, ucu fara dan ina..... Diorg adalah best friends aku dari sekolah hinggalah sekrang... i luv u all! Muahhh! Muahh! Thanks pada elly yang sudi datang w/p0n tgh mabuk tu... Opismate, x housemate, kak meera, chik dan yatt yang sunggu datang... Sungguh hargai kehadiran mereka... Dan kepada semualah yang sudi hadir... Minta maaf jika ade nama yang aku x sebut, maybe aku tak perasan kowang dtg... Anyway aku ucapkan bebanyak pada yang hadir di majlis aku tu....

Mmg adat k0t pas kenduri kawen Pengantin kena cuci periuk kuali besar2! Kat umah aku, aku tak kena basuh, yang basuh hubby aku ngan adik2 lelaki aku... Tapi di belah hubby aku, aku kena basuh periuk besar sebanyak 6 periuk! Uhhh menyentallah yang memenatkan... Sungguh penat kena dera... Tapi aku sental sikit2 jer... hubby aku yang menyental banyak!! Hehehehe! hubby aku sungguh rajin :P

Aku juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada photographer aku ACAI... yang bertungkus lumus ambil gambar aku dan buli aku p0sing sana sini... Sungguh penat! Nak tgk gambar kawen aku b0leh singgah bl0g Acai http://blog.faisalrahim.com/ amatlah berpuas hati ngan kerja-kerja acai ini... Semua kawan2 aku, saudara mara pihak lelaki dan aku cakap mmg cantik dia shoot gambar... S0 sesape nak kawen tu b0leh b0ok acai ambil gambar... (acai h0n pr0mote nie!) Tak sabar nak tgk gambar kawen... Acai dalam proses lagi tu.... Nak raye 0rg tunjuk kuih raye aku tunjuk gambar kawen.... hehehhehe....

5 comments:

Suzana Ikram said...

selamat pengantin baru.. moga bahagia smpai akhir hayat...

Eriyza said...

Alhamdulillah. Akhirnya cinta kalian bersatu jua akhirnya. Maaf, kak Eriyza x dpt dtg tp mendoakan kebahagiaan korang dr kejauhan. Amin.

Kak Long said...

kak zana : terima kasih kak...

kak eriy : terima kasih ye kak... itu la setelah lama bercinta dan bermacam2 dugaan akhirnya kami bersatu jua... D0akan kebahagian kami...

Nazuha said...

gamba mmg superbb!!
sukaa sgtt!!

:: Budak Kampung :: said...

siap promot acaii tu...
hahhaa..
anyway tahniah ye hon...
:D