.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Jawab Hutang Tag

Friday, August 28, 2009

Jawab Hutang Tag

Aku kena tag sama itu kak purple, baru jer aku kenali kak purple nie. So meh lah aku jawab soalan-soalan tag yang diajukan...

Aku GEMBIRA bile:

1. Bila dapat shoping barang yang aku nak . Punyer lah hati aku happy sangat! bile x dapat jgn ckplah, aku mesti masam muke . Kelat jer muke aku hari tu.. sampai hubby p0n dah faham dah...

2. Bile dapat hadiah daripada hubby terchenta.. sy0k giler dpt hadiah lelagi kalu hadiah tu pilihan aku sendiri

3. Bile dpt blik kg then makan masakan mak... sedapnye!! rindu ngan masakan mak (mengada2 lak aku nie)

4. bile dapat duit... hahahhaha! giler suke leh gi shopping

Banyak lagi perkara yang aku gembire tapi cukuplah sampai di sini jerla yek..
Ok aku c0py award yang telah diberikan oleh kakak purple nie



Terima kasih yek kak purple atas award nie.. susah jer berikan.. keep in touch yek

Nyatakan 6 fakta pasal org yang memberi award nie yek... aduh baru nak kenal2 ngan lebih mendalam but i try la

1. Aku kenal kakak purple kat dalam bl0g lah, apa lagikan, pas2 kitaorang berym2 la plk..

2. Dia suke bagi nasihat kat aku, ada kata2 semangat... i like it

3. Suke baca bl0g dia, pandai dia menulis yek... lelagi dia citer pasal diri dia ngan suami terchenta dia

4. Aku baru tau dia nie baru kawen bulan 3 hari tu...

itu la aje la yang aku tau pasal kak purple nie..

Nyatakan 9 fakta/hobi aku

1. Aku suke tgk tv... lagi2 citer kartun mcm barbie, kartun jepun. Mmg aku suke. Macam bebudak tak aku.. W/p0n aku dh kawen tapi perangai tgk kartun masih x berubah.

2. Aku suke baca n0vel, sbbnye bila aku baca n0vel aku suke banyakkan aku dalam citer itu, bes wooo, lelagi2 part yang r0mantik dan jiwang!

3. Skrg nie h0bi aku dah rajin kemas rumah, dah rajin nak mencube sesuatu masakan... hehehhehe!

4. Aku suke gaduh ngan hubby aku alah bukan gaduh betoii2 gaduh manje2, merajuk, alah gedik2 mcm tukan... Ade aku kesah

5. Sh0pping... wah itu h0bi yang paling bes sekali

6. Aku nie kuat merajuk, dan juga sensitif. Nie hubby aku selalu bengang ngan aku sbb sikit2 aku nak merajuk tapi bukan nak merajuk sangat p0n, saje jer nak mengada2.. hehehehe

7. Aku nie 0rang yang x kenal aku, kata aku se0rang yang s0mb0ng dan mcm p0yo jer... (ade aku kesah??) hehehehe... lelama dah kenal diorg tau aku mcmmn...

8. Aku se0rang yang prihatin pada mak abah dan adik2 aku...

9. Aku bukanlah se0rang yang r0mantik tapi aku suke kalu hubby aku r0mantik ngan aku, walaup0n hubby aku kata aku nie kaku.. hahahhaa

Oraitlah dah tak larat nak taip panjang2 kak... tangan dah lenguh lelagilah bulan p0se nie... ngan sejuknye... Wah bengang betoii dahlah sejuk b0leh plk kuatkan airc0nd tu... tensen gue!!

2 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

thanks dear..coz sudi gak buat tag nie..walaupun dah berkurun sis tunggu,,hehehehe...amoih.nasihat la sangat nyek..heheheh anyway thanks yer..

h0ney said...

hehehhehe... sorry yek kak lambat siapkan... :D