.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Mary Kay Product

Wednesday, January 18, 2012

Mary Kay Product


Siapa yang pernah try product mary kay nie??? ok ker idak bila siapa dah guna tu... Sebenarnya aku baru nak try product mary kay nie... sbb sblm nie aku just pakai foundation, bedak jer mmg bes la pakai sbb smooth jer senang nak apply kat muka. Then aku terpikir nak try produk penjagaan muka, sbb muka aku berminyak dan berjerawat... baru seminggu pakai terasa muka segar dan yang penting jerawat tak tumbuh lagi. Aku kena tengok sebulan lagi macammana... Hope nanti semakin cantik dan segar la kulit muka aku, Insya-Allah... 

Aku dah banyak try produk orang melayu nie seperti Tia Amelia, Mawar, Natasha memula jer ok pastu bila kita tak continue pakai mesti muka naik balik jerawat dan jeragat... So aku try pulak product yang mengguna tumbuh²an... harap ok!!!

  

Bila malam pulak aku pakai produk nutrimetics apricot nie untuk menghilangkan kesan parut jerawat... baru jer nak test, member aku elly dia minta aku try sbb kazen dia pon mukanya berjerawat dan berparut dia kata hilang... so aku pon mencari dan try... kite tgk jer la hasilnya dalam 3 bulan yer.... hope hilanglah bekas jerawat aku nie.... 

No comments: