.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Crazy Fareeda...

Wednesday, February 01, 2012

Crazy Fareeda...


Seriously, lately aku sangat crazy ngan tudung FAREEDA.  Aku suka ngan design tudung dia, warna² tudung dia, sangat cantikkk!! Pastu awning dia mmg bes! Muka yg tembam p0n x nampak tembam.. Bila pakai tudung FAREEDA nampak terletak jer dan cantik. Aku ada 21 koleksi tudung FAREEDA nie, aku tak pernah giler sebelum nie beli tudung, sebelum nie pakai bawal atau selendang jer, pas kakak sepupu aku perkenalkan tudung FAREEDA terus aku jatuh cinta nak pakai dan beli. Time crazy price atau diskaun jer aku beli time FAREEDA tak buat crazy price atau diskaun x mampu nak beli tudung dia sangat mahal!

You all yang bertudung, ingin kelihatan cantik pakailah tudung FAREEDA, eh promote pulak... seriously x menyesalla kalau u all beli pon. Kakak² di opis aku p0n aku dan hasut beli, diorang p0n cakap sedap pakai. Aku tak tipu punyer la....

No comments: