.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Simpati Dengan Nasib Irma Hasmie

Thursday, July 12, 2012

Simpati Dengan Nasib Irma Hasmie

Sebelum aku nak citer lebih lanjut mengenai isu ini, aku nak ucapkan Tahniah lah kepada Irma Hasmie dan suaminya kerana sudah sah menjadi suami isteri. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Amin.

Mesti kowang taukan isu irma hasmie dan suaminya. Ya Allah aku tak paham betulla wartawan hiburan sekarang nie. Aku rasa sangat teruk wartawan hiburan ini. Orang tu baru jer kawen dah kuar isu suaminya yang duda, pastu siap paparkan gambar kawen suaminya dan x wife dia dulu. Ya Allah aku tak paham apalah jenis manusia ini. Cubalah kowang nie pikir sebelum nak buat isu tu, apa akan jadi pada rumah tangga mereka?? Kalu ko yek pon suami Irma tu duda apa salahnye bukannye dia kawen suami orang pon! Kekadang tu aku geram jugak ngan wartawan hiburan nie! Macam bangang!! 

Ada hari tu satu laman web hiburan nie, keluar isu entah ape2! Si pelakon yang tak datang period sebulan pon nak buat gosip! Eh apakah bodohnye gosip itu!! Ya Allah mintalah wartawan hiburan nie sila celikkan minda anda tu buatlah cerita yang masuk akal sikit! Itulah banyak sangat cari kesilapan, gosip orang lain, sampai hati tu dah gelap dah! 

Aku doakan harap Irma dan suaminya kuat dan tabah menghadapi gosip2 nie! Semoga kalian bahagia ok! Adioss!!  

No comments: