.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, January 24, 2007

Aku Yang Bengang

Aku semalam aku bengang sangat ngan se0rg mamat nie! Nie kes tempat lama aku lah...itu la kalu keje x ikut pr0sedur bile benda hilang ker ape ker semua nak tuduh org lain. Aku memang bengang betoii ngan dia! Ikutkan hati aku dh malas nak layan sbb dh x der kena mengena ngan aku lagi...Dah la ckp kasar, dia ingat dia bagus sgt ker! Sekali aku pijak makin pendek karang! Dia bukan b0s aku nak mengarah aku mcm tu! Itu dah bukan tanggungjawab aku dah!

Dah lah aku banyak keje nak melayan dia lak! Kalu dia nak bertanye tu biar la cara baik! Dia bukannye bos nak ckp kurang ajar ngan 0rg! Uhhhh mmg dia ingat diri bagus! Aku mmg x der nak baik sgt ngan dia...Aku sabar jer ngan 0rg mcm nie! Malas nak gaduh ngan 0rg mcm nie...

Aku dah lame x update...Ptg nie rilek la sekejap nak mengupdate bl0g...Pagi td terlalu bz aku rase mcm x cukup tangan dan kaki huhuhuuu! Kalu aku ade pembantu men0l0ng aku kan bagus tp semua keje aku yg buat sendiri...Sedih rasenye! Nk mengul0r p0n x dpt! Huhuhuuu!

Pada kekawan bl0g tu jgn la mare kalu aku x dtg melawat k0wang yek...I miss u all so muchh!!

No comments: