.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Thursday, January 18, 2007

Hari Yang memenatkan....

Hari ini terase amat penat sgt...Byk keje...Rase mcm nak muntah lak tgk kertas di atas meja nie! Tp apakan daya nak tak nak kena gak buat sbb itu dh tugas aku! Dh bape hari nie aku di serang gastrik, sbb aku x mkn pagi...selalu keje kat tempat lama aku sarapan dulu, tp bile dh start di tempat baru nie, nak sarapan p0n x sempat...

Berapa hari nie mmg aku terase amat penat yg sgt. Blog aku p0n dh lama aku x tgk...Nie p0n aku luangkan sedikit masa tuk menaip di bl0g aku nie...dan aku terkejut gak bile melihat MSJBOX dah kembali...Dan aku dpt tau kena yuran nak gunakan msjbox nie...Aku x kisah la sbb msjbox nie pon bagus!

Aku nak minta maaf la pada teman blog aku sbb dah lama aku tgk blog mereka..kerana aku terlalu bz yg amat...Itu la nak keje yg bizi sekali dpt keje mmg bz giler...Kesian kat aku! Tp aku tak kisah sekurangnye aku dapat pengalaman baru di tempat baru...Dan menambah ilmu pekerjaan aku...

Lagi 1 minggu kawan baik akan menjadi isteri orang...Aku rase bahagia untuk diri dia...Akhirnya kau dapat bersama dengan insan yang kau sayang...Walaupun byk dugaan dan rintangan yang kau hadapi...Aku doakan agar mahligai yg baru kau bina nie akan berbahagia hingga ke akhir hayat...Aku akan meriahkan majlis ko nanti...Tggu yek...:)

No comments: