.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, January 09, 2007

Dah lame aku x update blog aku nie...Aku skrg di landa ke bizian yg teramat sgt! Br hari nie aku dpt meluangkan masa untuk meng update blog aku nie...Aku srkg sudah di tukarkan ke jabatan lain. Dulu aku di jabatan Bahagian Perancangan Korporat dan skrg nie aku di Jabatan Pejabat Naib Canselor...Kerja aku di sini agak berat dan memaksa aku untuk stay back setiap hari..Kekdg smpi kul 9 mlm aku baru blk...

Kerja di sini semuanya nak cepat, lagi la aku uruskan Mesyuarat Pengurusan Universiti yg byk SULIT...Tempat aku nie agak privacy sbb aku sorang jer dlm bilik nie..bersebelahan dengan bilik bos aku dan bilik Naib Canselor serta setiausaha NC.. Sbb aku baru di sini, keje tu kekadang tensen gak lah...tp insya-allah lelama aku akan biasa buat keje nie...Nasib baik org lama yg aku gantikan dia nie, selalu memberi tunjuk ajar kepada aku...Thanks My Friend "FARIQ".

Aku pon dh lama x melawat blog member2 yg lain kerana aku x sempat nak menjenguk...kalu ade masa pon aku tgk kejap tanpa meninggalkan jejak...saja nak mendengar kabar berita drpd member2 blog yg dh lama aku x berhubung...

Dan x lupa gak aku nak ucapkan tahun baru 2007 kepada semua...Azam tahun baru nie, aku nak lebih baik drpd tahun lepas, dan aku try untuk kecepai ape yg aku inginkan...Insya-allah...

No comments: