.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Monday, January 29, 2007

My Best Friend Wedding

Sama padan sama cantik...

Alhamdulillah pada 28 Januari 2007 bersamaan 9 Muharam 1428 telah selamat la kawan aku menjadi isteri 0rang...Lawa aku teng0k k0 semalam dan bersiri mukanye...Yg pengantin lelaki tu p0n manis gak aku tgk! Aku gi ke rumah elly dalam kul 1 sampai..Masa aku dtg tu dia belum siap lagi, jadi aku p0n gi makan dulu la sbb kelaparan c0z pagi tu aku x sarapan...

Cantik sungguh pengantin nie....

Selepas makan aku tgk dia bersanding, tp sayangnye aku x der kamera nak bergambar ngan dia, nasib la ade hp aku nie, ambil gambar dia pakai hp jer la...Nk ambil gambar ngan pengantin p0n x dapat...Sedih weiii...

Lap jgn x lap...Berpeluh pengantin nie!

Aku d0akan k0 agar k0 bahagia hingga ke akhir hayat bersama ayen (suami) tersayang...Pasnie jgn gaduh2 lagi yek!

No comments: