.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, June 18, 2008


Alhamdulillah aku sudah baik demam... Mkn ubat hanya sekali jer pas itu ubat itu aku porok masuk dlm peti ais. Itu lah aku nie susah nak mkn ubat, itu la sbbnya aku malas nak gi klinik, sbb mcm satu pembaziran kalu aku pergi...hehehhe. Walaup0n free kerajaan bayar, tp aku tak sanggup tgk benda dibazirkan.

Aku tak tahu nak update ape. Tapi semalam aku bz bangat, dengan hati aku yang bengkek, bengang dan meluat dengan seseorang. Dan aku p0n bengang sbb barang2 aku kat atas meja nie ade orang pakai tak ngeti nak pulang balik buat harta sendiri. Aku bengang jer, tgk orgnye p0n aku bengkek...

Aku sebenarnya dah rasa rimas lemas berada di 0pis ini. Aku dikelilingi dengan orang yang talam dua muka, hipokrit, bermulut manis. Aku jd lemas dengan situasi begini. Aku rasa mcm nak hapuskan saja org2 yang begini. Kenapa perlu ade org yg sedemikan rupa?? Kenapa tidak boleh bekerja dengan kerjasama aman tanpa hasad dengki di hati. Apa yang kowang buat kalu jd mcm aku?? Apa yang k0wang buat kalu berada ditempat aku.. Kalu k0wang nak tau aku nie tak ade org backing aku kat sini, bos aku p0n belum tentu akan backing aku kalu jd ape2 pada aku. Sbb kat sini berpuak, dan aku bukan jenis berpuak pd sesapa... Yang aku tau aku buat keja aku...

Kalau ade yang tak suke cara aku mcm nie, aku peduli apa... Mampus kowang lah!! Eh aku dan bosan, meluat, dengan semua ini....

3 comments:

vitório rosário cardoso said...

Prezados clientes


Quem quer comprar carne de 1ª qualidade é favor de me contactar...vendemos carne fresca do sudoeste asiático.Carne tenra e fresca ( ainda menores)de primeira mão, sem doenças contaminadas, algumas ainda usa fraldas....vitório é prova de qualidade. também tenho bom vinho, da terra do meu avô, loucor beirão acompanhado com o chouriço português do meu avô...ainda tenho pra vender os meus tomates, ainda virgens e frescas...acompanha de suco bem doce...pois confeço que tenho diabetes, ainda vendo em saldos bananão bem grande de de marca tiu monte, acreditam que nunca viram banana tão grande e ríj, também acompanhada de suco que é especialidade da casa...não esqueçam que também tenho chourição (dos grandes)à venda e tão boa qualidade que até se vibram...fazemos entregas ao domicílio...para terminar apresento-vos o meu chouricao de burro, directamente do meu quintal sempre de melhor qualidade, e garanto-vos que vão ficar mais espertos depois de comer chourição de burro

saudações

Vitório Rosário Cardoso

Adry said...

makaih... apa kejadah orang kat atas ni mengarut....

Emmm kalau ada orang macam tu... sorok barang2 awak tu.... letak dalam laci kunci ker...
Aku pun bengang jumpa orang macam tu... barang kiter barang dier.. barang dier dier punye saja...

Jgn peduli orang lain... takda gunanya berpuak-puak... buat hal sendiri jerr k...

h0ney said...

itu la pasal entah ape lah dia ckpkan tu... punyer lah panjang. hihihii...

itu la pasal mmg bengang tp diamkan jer... itu la mmg buat hal sendiri jer nie..