.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Akhirnya....

Monday, June 01, 2009

Akhirnya....

Alhamdulillah akhirnya kemelut di muara kasih ini berakhir dengan apa yang diharapkan... Setelah berbincang dengan baik, akhirnya semuanya berakhir dengan baik. Betullah orang-orang tua kata dan berpengalaman, bertunang nie banyak dugaan, antara kita sabar dan tidak saja... Akhirnya berkat kesabaran, doa, akhirnya Allah tunjukkan jalan yang terbaik untuk kami...

Ini baru dugaan nak kawen, belum lagi dugaan dah berkawen... Nasib baik ada orang sekeliling yang bagi support dan nasihat tuk aku tempuhi semua dugaan ini... Kalu tidak tak tau nak ckp...

Apa2 p0n aku lega sbb tiada lagi kemelut... So aku leh uruskan majlis aku nanti dengan baik... Wish me gud luck profile editor

7 comments:

Eiba said...

Tahniah HOney!! Mudahan semuanya berjalan ngan lancar taww...kalau kita blh kekalkan untuk 5 tahun...percintaan..naper bukan untuk 50 tahun akan datang kan???

Jangan lupa jemput akak taww... Selamat menempuh gerbang perkawinan yang indah dan penuh dugaan... All da best yaa....

h0ney said...

terima kasih akak atas nasihat akak tu... akhirnye lega jugak bile semua dh selesai... bile dh famili bg nasihat bg support itu yg ade semangat ;)

thank u very much kak... muahhh!

izan said...

hOney,

waaa.... semangat baru ni... laman baru... k zan tumpang seronok ye.
bermacam dugaan dah ditempuh.... yang baik jadikan tauladan...

jgn lupa lak jmpt mkn nasi minyak nanti.

SiS-lin said...

alhamdulilah...harapo2 lps ni semuanye berjln dgn baik oke...

Eriyza said...

Akak doakan agar hubungan korang berkekalan hingga hujung nyawa. Sabar dan tabah dalam menempuhi ujian yang melanda.

HooDa said...

yeyy blh tempah bajuuu....

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛