.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Penat + Mengantuk + Bosan = ???

Tuesday, September 01, 2009

Penat + Mengantuk + Bosan = ???

Huhuhuhuu penat ditambah dengan mengantuk ditambah dengan bosan akan jadi ape kawan-kawan??? Apalagi balik umah tid0 lah....Jikalah aku b0leh balik umah tid0 nie kan best! Ini kena menghitung detik sampai ke 4.30 petang untuk pulang ke rumah... Dahlah ujan, dapat bantal, baringkan badan selimat 1 badan gerenti syokkkkk gilerrr tid0...

Malam tadi baru sampai daripada kampung.. Sedap betoii 2 hari makan dikampung, sbb mak masak... Ape2 p0n sed0p! Yang bestnye dapat makan udang galah yang bes0r2! Yumiee sedap giler meratah! 2 hari berbuke dikampung, 2 harilah dapat makan udang galah besor! My hubby selera giler dia makan... Dia mana pernah tak selera makan... huhuhuu.... Aku ngan dia mmg giler udang, tapi yg bestnye sekarang nie hubby dah pandai makan kepala udang, dulu aku suruh dia makan dia tak mau, dia tak suke... Aku mmg suke kepale udang daripada badan dia... sedap sedut otak udang tu! hehehhe... Now, hubby aku dan pandai makan kepala udang tu... sbb aku ajar dia makan! Sekarang nie dan tak leh dpt kepala udang daripada dia... Sbb dia makan semua... Cett nyesal ajar dia! hehehhee!

Tapi yang pasti pagi nie aku rase mengantuk sangat.... huhuhuuu

No comments: