.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Berpicnic di Kuala Woh

Thursday, January 26, 2012

Berpicnic di Kuala Woh


Hye happy chinese new year. Syiok betul cuti 4 hari tapi mcm x puas je cuti. Cuti nie kome gi mn? Teman balik seremban dan kg teman kat sabak bernam.Cuti panjang duk umah ape barangkan!! hehehhe...

Balik seremban hari sabtu sbb ahad tu ade kenduri saudara belah suami aku... pas kenduri terus balik ke kg ku sabak bernam, Seronoknye cuti pastu makan p0n mak masak.. mana tak beskan! Hari Isnin tu kami sekeluarga berpicnic di Kuala Woh, Tapah, Perak dari kg aku mengambil masa 1jam 1/2 saja nak sampai ke sana,. Masuk kuala woh tu masuk perkampungan orang asli... pertama kali aku masuk perkampungan orang asli... Air sungai sangat sejuk aku p0n x tahan nak mandi lelama2, tapi anak aku Ya Ampun tak nak naik dan biru2 bibir dia tu...

2 minggu lagi kami akan bercuti ke Gambang pulak bersama family hubby pulak... nantikan...

Sejuknye saye....

Kita lapo mama bagi makan sumi jer....



No comments: