.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories: Bila nak pregnant lagi???

Tuesday, January 17, 2012

Bila nak pregnant lagi???

Ramai yang bertanya aku bila anak teruna aku sudah mencecah umurnya 1 tahun 6 bulan... bila aqeel nal dapat adik?? Soalan yang sangat mencabar bagi aku.... En. Hubby p0n tanya bila nak ada anak no. 2... Sebenarnya bukan aku tak nak ada anak lagi, mmg nak.... tersangatlah hendaknya tapi aku FOBIA! boleh pulak FOBIA nak pregnantkan!! Aku mmg FOBIA, sebabnya masa aku bersalin itu kena jahit banyak... manalah aku tak FOBIA, nak pregnant tak der masalah, aku ok jer tapinya bila nak bersalin itu.... huhuuuu...ngerii beb!! hehheee.....

tapi aku bercadang nak Insyaallah tahun depan bila aku dah bersedia kembali, time tu p0n aqeel dan 3 tahun... Insyaallah boleh la kot... hahahaa.... ape2 pon jika Allah bagi aku rezeki awal aku terima... gataii!! Sekrang pon si anak bujang aku tengah lasak, suka benor duk lanyak mama dia, duduk atas perut mama dia lah... sampai senak dibuatnya, bila ada baby mau adik dia keluar awal... hahahaahaa...
Ape pon i'm happy dengan kehidupan aku sekrang... lebih sempurna bersama anak dan suami tercinta... Doakanlah kebahagian kami hingga ke akhir hayat kami... Happy always... smile :))

No comments: