.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Tuesday, December 26, 2006

Aku hari nie terase malas nak keje... Aku x sedap badan, tekak sakit, selsema, mata p0n rase panas, tanda2 awal nak demam...Kalu aku demam parah la.. Aku nie susah nak demam, bile demam mesti teruk! Dh la hati tgh sakit, pastu badan x sihat...Terasa badan lemah sgt...nk buat keje p0n x larat! Aku rase aku nk baring jer nak tid0..Tp bile duk s0rang, aku mula la pk benda yg menyakitkan hati, dah la hati sakit skrg nie... Aku p0n x tau nak buat mcmmn? HAruskah aku berdiam diri atau aku kena cr penyelesaiannye??? Tp bukan aku s0rang jer nak mencr penyelesaiannye? Aku dh banyak kali bersabar? Tp sampai bile tahap kesabaran aku nie akan dapat aku pertahan kan??

Tidak b0le kah dia fahami ape yg aku rase? Tidak b0leh kah dia berusaha untuk membahagiakan aku? Ade ker susah untuk dia lakukan itu?? Aku x minta p0n wang ringgit daripada dia...Cuma aku inginkan kebahagian bile bersama dengan diri nya... Seperti waktu mula berkenalan...Tp skrg semuanya hambar tiada kemanisan seperti waktu perkenalan dahulu...Atau aku perlu mencari sendiri kebahagian yg aku ingini?? Hanya Allah sahaja yang dapat menentukan takdir hidup ku ini... Aku hanya mampu berd0a dan berusaha..Jika kepahitan juga yang aku kena telan aku pasrah...

No comments: