.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Wednesday, April 25, 2007

Argggahhh mengantuknye dengan cuaca yang sejuk nie...sejak akhir2 nie asyik ujan jer... esok cuti! yahuuuu leh bangun lambat! hehehehe! ingat nak sambung cuti tp bos mcm x bagi jer. Susah dia nnt aku x der... Petang nie aku rilek sikit nak buat keje tp bos aku kuar, aku minta minit kat dia tp dia x bagi lagi. Dah lah opis tgh renovate nie... Aduh 3 bulan lak aku duduk dalam bilik mesyuarat nie bersama ngan bos2 ngan pegawai. X selesa beb nak buat ape yg kite suke!

Aku ade nak kongsi citer ngan kowang dan minta pendapat kowang. Kenape pompuan bile dah kawen mesti hubungan ngan kawan dia renggangkan! kenape yek?? Aku x maksudkan sesape tp itu hakikatnye... Entahla yek! Aku kisah gak takut lelama dh jd mcm susah nk borak nanti... Aku mmg mcm tu bile rapat ngan org, then tetiba dh rapat nk rapat blk tu susah gak lah...

Ape nak buat yek cuti esok, aku skrg tgh sibuk cr umah sewa.. aku nak pindah.. mcm mangkuk hayun jer cina tu, asyik jual umah jer... penin kepale aku. Aduh lagi 2 bulan insurans kete mati, penin kepale gak nie... Aduh! aduh! aduh!!!

K lah, aku nak sambung keje nie... aku dpt msg ade member blog kite nak kawen la... bagus la... moga jgn lupe jemput aku udah... kalu aku nak gi la! hahhahaha!!

No comments: