.Header img {margin-$startSide: auto;margin-$endSide: auto;} my memories

Friday, November 23, 2007

Aku Adalah Aku

Aku adalah aku! Aku tak boleh nak ubah diri aku kepada org lain? Jika perangai aku mcm itu, mcm tu lah... Kenapa nak aku ubah perangai aku?? Teruk sgt ker aku?? Atau dia sendiri tak paham perangai aku mcmmn? Ape yg aku mahukan?? Aku fade up dah... Aku nie tensen gak ngan keje aku.. Tensen ngan bos gak!! Aku rase aku nie tak der ruang nak komunikasi ngan dia... Nak bercerita mcm dulu! Memasing bz tak der masa tuk sesama diri.. but aku bz aku masa ade ruang tuk dia... Entah lah... Ker aku nie yang tak paham atau dia yang x mau faham... Aku tensen!! Sampai tahap aku rase aku nak lari diri dulu... dengan bos yang tak faham aku... Entahlah serabut betoii hidup aku sekrang... Aku pon x tau nak luahkan pada sape perasaan aku diketika ini??
myspace layout



Entah kenape sejak akhir2 ini jiwa ku mudah tersentuh, sensitif dan cepat air mata nak jatuh... Bebaru nie aku ade masalah peribadi, mmg tertekan jiwa. Itu aku mudah menangeh kot sbb aku dah tak dapat nak tertanggung lagi... Rase nak tukor keje pon ye gak, entah mmg bos aku ok tp kekadang dia terlalu mendesak dan kekdg buat aku bengang ngan karenah dia... Dugaan betoii aku...myspace layouts



Dah lah aku duduk opis nie mcm tak selamat bagi aku... Mcm org memerhatikan aku jer.. Sbb aku dan seorg bos tu tak ngam... Mmg lah perangai dia tu semua orang tak suke... Depan baik belakang hanya Allah jer lah tau! Sbb aku dan terkena ngan dia! Dan dia tau aku bengang ngan dia dan dia lak cari silap aku tuduh aku memacam! Uh bengang betoii aku! Tak ape lah Allah tahu mana yang benar mn yg tidak! Sikap manusia kat opis nie membuat aku x selesa nak bekerja...myspace layout images

Nasib baik lah ade blog ini untuk aku luahkan ape yang ku rasa ketika ini... Tensen!!

9 comments:

Orked said...

ala..ciannya dia ni.... tu la kehidupan..mcm² yg kita akan tempuh...dok rasa kat sana elok, mcm hidup kita tak sempurna je..tp bile kita dahd pt ape yg kita nak....rasa tak sempurna juga kan..

sabar je.....esok2 bw garpu..kalo boss tu jeling, ko cocoq je..biji mata dia..ha ha ha..


grenti pemes lepaih ni..kuar sokabo muka depan!

Anonymous said...

manusia2...diri tak betul kata orang lain. itulah manusia (takkan nak kata diri tak betul). boss tak oke..kawe opis tak oke .. sape yg oke??? mesti awak pun tak oke punya kalo tdk kenapa jadi camtu ek.. kuat jeles kat owang lain nie!IQRA! IQRA! IQRA! Bacalah oleh mu..

Kak Long said...

jie : alah jie my bos mmg mcm tu...kekdg tu penin kepale dibuatnye... org kat sini kate h0ney jer yg tahan keje bawah dia... anyway my bos a good person but sometime dia ade karenah membuat kite penin kepale.

kepada anonymous : u tak tau keadaan yg sebenarnye... anyway i kat opis nie semua i kawan buat ade setengah jer i x rapat sbb i dh kenal ngan mereka dan i pernah rapat ngan mereka dan akhirnye i juga yg kena... so u jgn nak tuduh i bukan2 becoz u don't know hal yg sebenar... i tulis kat blog pon bukan secara terperinci sbb i x nak buruk kan sesape...

Jubeiz said...

bersabar sahajalah.

iEn said...

sib baik laa ang beh luah kat blog nie.. kalau x, aku rasa ko dah lama bom ngan bos ko tu hehehe

Kak Long said...

jubeoz : sentiase bersabar :)

ien : x der la smpi mcm tu aku nak bom b0s aku! b0s aku tu baik cume kekdg karenah dia yg membuat aku tensen!

TokNabe said...

Salam Honey ..... kesiannya, jangan le tesion2. Try tenangkan fikiran tu, lepas keje try gi jalan2 dgn kekawan, makan2. Org kata dengan makan ni boleh menghilangkan tension.

Satu lagi, try jangan amik peduli pasal bos tu, memang bila tak ingat tak delah rasa tensin tu. Tapi tok cakap ni mudah kan.... cuma honey yang tau bagaimana rasakan.

Try gi layan lagu dikir barat kat blog tok pulak la di http://senidikir.blogspot.com
moga2 hilang sikit tensen tu.

Kak Long said...

thanks tok... h0ney 0k jer t0k... h0ney b0leh atasinye... ialah s0metime kite ade masa2 nye yg d0wn...

Anonymous said...

camtu ko rogol jek senang.. abih citer wahahaahah